KALİTE POLİTİKAMIZ
ALTAN HİDROLİK, toplumsal faydaları en yüksek düzeyde gözeterek, bulunduğu sektöre liderlik etmeyi amaçlamıştır.
-ISO 9001 ,IATF 16949,ISO 14001,ISO 45001 şartlarını karşılayan bir Yönetim Sistemi kurmak ve tüm paydaşlarımızın sisteme katılımını sağlayan,
- Müşterilerinin taleplerine en kısa zamanda, güvenilir çözümler oluşturan,
- Verimli çalışma ve kaliteli hizmet sunumunu ilke edinerek modern teknolojilere göre kendisini sürekli güncelleyen ve yenilikçi alternatifler üreten,
- Çalışanları, müşterileri ve tedarikçileri ile işbirliği içerisinde olarak ortak gelişimi hedefleyen,
- İnsan sağlığını her şeyin üzerinde tutarak ve çalışanlarımızı sürekli eğiterek onların bir takım halinde çalışacağı üretken bir iş ortamı sağlayan,
- Sürekli iyileştirmeyi vazgeçilmez kabul eden,
Global ALTAN HİDROLİK markasını toplumun hizmetine sunmaktır.